10/10
·136 syf.··
2022 28. kitabı
Ahh o kadar duygulu o kadar güzel bir kitaptı ki.. Okurken gözyaşlarıma hakim olamadım. Onlar mutluyken, üzgünken, sevinç, hasret ve endişe duyarken ben de aynı duyguları hissettim. Savaşın getirdiği acı, ayrılık, hasret çok derinden hissediliyor. Beyaz Gemiyi de okurken duygulanmıştım ama bu kitap bambaşka.. İçimde buruk bir hüzün bıraktı. En etkilendiğim ve en sevdiğim kitaplar arasında yerini aldı bile. Okumadıysanız eğer mutlaka tavsiye ediyorum.
Edebiyat
Toprak AnaCengiz Aytmatov · Ötüken Neşriyat · 202277,9bin okunma
·
105 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.