İlk başlarda hiç Rus Edebiyatına alışık olmadığım için bi yadırgardım Oblomovu. Okudukça okuyasım geldi , okudukça anladım ki aslında Oblomov benim , benim çevremdekiler . Okumayı düşünüyorsanız düşünmeyi bırakın ve okuyun , kesinlikle tavsiye ederim . PİŞMAN OLMAYACAKSINIZ ...