·133 syf.··Beğendi
···Okunma: 30 Ağustos 2022 22:53 Değerli Meslektaşlarım,
Polisin de adalete, insan gibi yaşamaya, insan gibi çalışmaya hakkı olduğunun farkına varılabilsin, demokrası adına daha fazla polis yaşamına son vermesin ve bu son olsun temennisi ile İzmir Çeşme Adliye önünde kendimi şehit ediyorum...
Umarım işe yarar, sesimiz duyulur, siz geride kalan meslektaşlarım hak ettiğiniz özlük haklarınıza, insan hakları ile insani koşullarda yaşama ve çalışma şartlarına kavuşursunuz!
....
....
Erol BENZER.
OYSA O MERMİ;
Sadece Seni Öldürmedi!