Şükrü Erbaş' ın okuduğum ikinci kitabı.
İlk olarak Yaşıyoruz Sessizce şiir kitabını okumuştum. Fakat bu kitabını daha çok beğendim.
Kitabın içeriğine bakacak olursak genel olarak Şükrü Erbaş 'ın eşine hissetiklerini şiir ve düzyazı şeklinde aktarımı olmuş.
Kitap kısa olduğu için elinize alıp bir okuyuşta keyifle okuyacağınız türden.
Ben Pdf şeklinde okudum, isteyen varsa atabilirim.
Şuraya birkaç alıntımı bırakıyorum:
#179056605#179053312#179076943#179089058#179093028#179092667
Herkesin okumasını tavsiye ederim, iyi okumalar...