En beğendiğim Ahmet Ümit kitabı oldu.Almanya’da Neo Nazilerin ırkçılığı üzerinde durulmuş.Mitoloji ile harmanlanmış güzel bir polisiye.Kitabın içinde Pegamon Müzesi ve Zeus Altarı hakkında bir çok bilgi edinilebiliyor.Osmanlı zamanında kazılarda bulunan Zeus Altarı nın parça parça Almanya’ya götürülüşünü okuyorsunuz.
Yazar Tanrılar ve Titanlar üzerinden cinayetleri çok güzel kurgulamış.