·224 syf.··Beğendi
···Okunma: 31 Ağustos 2022 14:00 Dava iyi başladı. Gizemli bir şekilde giriş yaptı. İlgi çekiciydi ve merak unsurları vardı içerisinde. Ama daha sonra olayın gizemle felan alakası kalmadı. Kurgu bir mahkeme ve farklı şekilde işleyen avukatlık kurallarına vs. döndü. Yeni okurlar için zorlayıcı bir kitap. Anlam çıkartmak ise bir hayli zor çünkü Kafka'nın okuyucu anlam çıkartsın diye bir derdi yok. Ama ben okurken zevk aldım, sonu da bence iyi bitti. Beklenmedik bir sondu. Zor ama okumaya değer bir kitap. 9/10