Elhamdülillah bir kitabın daha sonuna geldik
Önemli olan sonu getirmek değilde sonla beraber amel edebilmektir
Son zamanlarda okuduğum etkilendiğim kendimi sorguladığım lezzet aldığım ikinci eser oldu daha önce Asâ-yı Mûsâ okurken aynı lezzeti almıştım şimdi bu eseri okurken de aynı lezzeti aldım her sayfasını okurken duam şu oldu "Allah'ım okudukularım bende hayat bulsun ben eski ben olmıyayım hayatıma dokunsun diye dua ettim"
Yazar herkesin anlayabileceği bir şeklide, anlaşılır çok güzel bir dile ayetler hakkında bilgi vermiş , ayetler özelikle isarailoğulları özerinde bize çok mesaj vermekte !
Bu eseri okurken kendi öz kitabımdan ne kadar uzak olduğumu anladım
Diğer sürelere olan merakım artı diyebilirim
Daha önce meal okudum ama çokta bilnçli bir şekilde okumamıştım maalesef
Lezzet aldığım bir eser oldu okuyan herkes de bu lezzeti yakalayacaktır eminim
Bol istifadeli okumalar diliyorum
Rabbim okuyup amel edenlereden eylesin inşallah