Aklımıza gelen soruları Vedat karakteri bizim yerimize soruyor öğreniyor ;)
10/10
·222 syf.··
2022 19. kitabı
·
6 günde okudu
·
Okunma: 01 Eylül 2022 00:00
Kitap bana bir çok şey kattı. Evet basit bir dille yazılmış olması tüm kesimlere hitap ettiğini gösteriyor bu demek değil ki önemsiz bir kitap. Aksine bir olayı aktarıyor bize. İster inan ister inanma diyor ama bu olay yaşandı. Hapishanede geçti ama sonu çok güzel bitti. En "bundan adam olmaz" dediğin kişi şehit oldu. İşte adam olmak olmamak Allah'a imana bağlı. Hidayet ve şehitlik Allah nasip ederse olur. Rabbim bizlere nasip eder mi o şehitliği bilmem çok zor ama o kardeşimize nasip etmiş, hidayeti ise bunu okuyan herkese nasip etsin umarım.İşte o adam olmaz dediğin kişinin iman dolu şekilde o son namazını kılışı ve idama gidişi beni benden aldı. Devlet İşlerinin içinde çok başka şeyler dönüyormuş gözümü açtı. Filozoflar hakkındaki gerçekleri duyunca aklım uçtu. Yıllarca MEB de okuduğumuz o felsefe kitaplarını unutun arkadaşlar. Boş onlar. Ben bunu anladım. Bana böyle anlattılar da ben mi anlamadım dedim. Yıllarca felsefecilere filozoflara imansız dendi bizi yanılttılar. Sorgulamak imansız etmez kişiyi. İnanmak için sorgularsan ne mutlu ama inanmamak için bir sebep arıyorsa zaten kişi imanını kaybeder. Allah razı olsun Vedat'tan ki benim aklıma gelen soruları hep imama sordu şaştım kaldım. Cidden kitap herkese hitap ediyor. Kitap bitince vay bee diyorsun öylece kalıyorsun. Okumak isteyenler alsınlar okusunlar hızlı biter ama sizi de deler geçer. Bundaki iman ise, bizdeki ne? dersiniz. Sonunu soylemicem okuyun lütfen İdamlık Genç Emine Şenlikoğlu
İnsan
İdamlık GençEmine Şenlikoğlu · Mektup Yayınları · 20065bin okunma
·
57 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.