Uzun zamandan sonra masal okumak geldi içimden. Belki de bir gün kendi hayatımın da masal gibi olacağına olan inancımdan.
Sevginin her şeyi yeneceğine ve insanı insan yapacağına olan gücünden bahsetmiş. Anlatıp heyecan kaçırmak istemem..
"Güneş doğarken, havuzun yanındaki nar ağacından iki beyaz güvercin havalanıp güneşe doğru uçmuşlar." diye sonlanır masalımız..
Belki de yeni masallara uçmuşlardır, kim bilir... Samed Behrengi