Puan vermedi·136 syf.····Okunma: 03 Eylül 2022 16:15 Bence ilk edebi roman olan bir kitaba göre yazım dili kuvvetli . Bazı şeyleri sorgulamama vesile oldu.Aslında bazı şeylerin sonu baştan bellidir belki bu kadar ciddi şeylerin olacağını düşünmeyiz sadece kitaplarda,dizilerde olur deriz ama bu olayların sadece kitaplarda dizilerde olmadığına artık çoğumuz eminiz. Bu kitapta anlatılan şeye aşk demek ne kadar mantıklı bilmiyorum ama birini seviyorsun diye sevmediğin,onaylamadığın şeyleri yapmamalısın ya da bunu yapan birine olan hislerini mümkünse kontrol etmelisin. Bu kitabı okumanızı tavsiye ederim belki bir yanlışın önüne geçmenize yardımcı olur. Başka bir inceleme de görüşürüz.