Peyami Safa 'dan okuduğum ilk kitap Yalnızız ...
"Yalnızım, evet yalnızız. yani, bak, büyük kalabalıkların ortasında, insan denilen sosyal varlık kendi iç dünyasının mahpusu halinde, şifasız bir yalnızlığa mahkum. yalnızım, evet herkes yalnızdır, yalnızız. bütün ihtilaflarımızda yalnızlıklarımız çarpışıyor. hatta kendi kendimizle mücadelelerimizde bile kendilerimiz birbirine karşı yalnızdır."
Kitap işaretlenecek sayfalar, altı çizilecek cümlelerle dolu... sindire sindire okunması daha iyi olur.Okudukca yalnizlastiran Peyami Safa..
Ve bana gore bir romandan cok bir durum analizidir Yalniziz...
okunmaya değer ancak bir insanın en sevdiği kitaplar listesinde üst sıralarda yer alamayacak bir kitap bencee:)