Yalnızız....
Puan vermedi·416 syf.··
2022 225. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 04 Eylül 2022 10:59
Peyami Safa 'dan okuduğum ilk kitap Yalnızız ... "Yalnızım, evet yalnızız. yani, bak, büyük kalabalıkların ortasında, insan denilen sosyal varlık kendi iç dünyasının mahpusu halinde, şifasız bir yalnızlığa mahkum. yalnızım, evet herkes yalnızdır, yalnızız. bütün ihtilaflarımızda yalnızlıklarımız çarpışıyor. hatta kendi kendimizle mücadelelerimizde bile kendilerimiz birbirine karşı yalnızdır." Kitap işaretlenecek sayfalar, altı çizilecek cümlelerle dolu... sindire sindire okunması daha iyi olur.Okudukca yalnizlastiran Peyami Safa.. Ve bana gore bir romandan cok bir durum analizidir Yalniziz... okunmaya değer ancak bir insanın en sevdiği kitaplar listesinde üst sıralarda yer alamayacak bir kitap bencee:)
YalnızızPeyami Safa · Ötüken Neşriyat · 202227,3bin okunma
··
1.009 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
👏🏻
VüsaIe Quluzadeh
Gönderi Sahibi
🙏
İki kere yarım bıraktığım bi kitap. Daha çok macera kitabı gibi sürekli olaylar olaylar. Hiç benlik değilmiş
VüsaIe Quluzadeh
Gönderi Sahibi
ben kitabi yarim birakmayi sevmem,ama surukluyor kitap,birazda felsefeliyor,ben begendim
Ben de sevmem, o yüzden ikinci kere başladım. Ama kendimi zorlamaya da gerek yok bence
VüsaIe Quluzadeh
Gönderi Sahibi
evett haklisin tabiikii 🙈