Bu kitap beni Zülfü Livaneliyle tanıştırmıştır. Akıcı bir üslupla yazıldığını düşünüyorum ya da ben çok sevdiğim için hızlıca okudum. Eski tarihten bugünkü döneme kadar her şeye değinen güzel bir kitap. Okurken çok samimi hisler eşliğinde okudum bu eseri. Kitapta kendimi -ve hayta dair her şeyi- bulduğum paragraflarla dolu olduğu için bende ayrı bir yeri vardır. Sonunu pek beğendiğimi söyleyemem, daha farklı bir sonla bitebilirdi. Fakat kitaplığınızda bulunması gereken güzel bir kitap olduğunu söyleyebilirim.