Her türlü gruplaşmayı dejenere etmeye yatkın bir toplumla karşı karşıyayız. Bunun düzelmesi elzem; düzelmediği takdirde Türkiye’de maalesef gelişme olamayacak. Asıl önemlisi, ahlaklı insanların yaşamı güçleştikçe toplumdaki buhran da artacak. Bunun sonu ne olur? Büyük bir sosyal patlama yaratır.
Türkiye'de çalışan, bir yerlere gelmek için didinen insanlar da var; bu kişilerin hakkını ilelebet yiyemezsiniz...