Türkiye’nin en büyük problemlerinden biri insanların artık ahlâksızca başkasının hakkını yemeyi bile kendi nasibi olarak görmesidir. “Bu bana nasip olarak verildi,” diyorlar. Kimse “Ben bu işin adamı değilim,” diyemiyor.
Sayfa 269 - Kronik Kitap, 1. Baskı, Şubat 2022·Kitabı okudu