Bir başka çarpık gelenek de yerelliği öne çıkarmamız. “Benim vilayetim, benim memleketim” deyip duran insanlardan ibaretiz.
Bu insanlar kendi memleketinin, kendi hemşehrilerinin Türkiye’nin en iyisi olmadığını bilir ama sırf kendi sülalesi orada diye o şehrin ve hemşehrilerinin menfaatini gözetirler. Onları doyururlar.
Yerelcilik bile değil bu, menfaatçiliktir.