·565 syf.····Okunma: 31 Ağustos 2022 14:23 Beklentimin altında kalan bir kitap.
Kitap kötü bir kitap değil cerezlik bir kitap bence ama o kadar çok övülmüştü ki çok büyük bir beklentiye başlamıştım lakin beklentilerimi tam karşılamadı. Biraz klişe bir kitaptı bad boy erkek karakterimiz falan ama klişenin yanında ilgi çekici tarafı da vardi o da ana karakterimiz Nil'in havayı kontrol edebilme gücü. Nil'in güçleri benim çok ilgimi çekti ve o kısımlar gerçekten güzeldi.
Onun dışında bu kitapta çoğunlukla Nil'in iç dünyasını okuduk ikinci kitap daha çok aksiyon içeriyor.Nil'in iç dünyası da bazen sıktı bazı yerleri atlayarak okudum ama bildiğim kadarıyla yazar bu kitabını 15 yaşında yazmis o yuzden o yaşa göre cok güzel bir kitap. Sonu ise kesinlikle heyecanlı bitti merak uyandırdı.
Okunmayacak bir kitap değil güzel bir kitap ama aşırı beklenti ile başlamayın.