·154 syf.··Beğendi
···Okunma: 05 Eylül 2022 01:08 Shakespare’in okuduğum üçüncü eseri olmasına rağmen bazı noktalarda tekrara düştüğünü farkettim, konu ve anlatım biçimi olarak. Kadınları aşağılayan bir bakış açısı olması beni gerçekten okurken aşırı sinirlendirdi. Bir kadını da kadın ağzından aşağılamaya çalışmazsın yani.
Shakespare’i okumadan önce daha çok sevdiğimi açıkça söylemeliyim. Onun dışında betimlemleri ve sözleri gayet iyi. Ders diye okutulacak dizeleri olan güzel bir eser.