Astrolojiden tiksindiğim kadar hiçbir şeyden tiksinmiyorum. Sanırım astrolojinin tek işe yarayan özelliği insanların bilimsel entelektüellik seviyesini turnusol kağıdı gibi ölçebilmesi.
Kitap inanılmaz derecede kolay okunuyor. Su gibi akıyor resmen. Dikkat sorunu yaşadığı için okuduğu kitapları bitirmekte zorluk çeken bir arkadaşıma vermiştim ve o bile tek nefeste okuyup bitirdiğine inanamadı! Yine de insan biraz daha bilgi bombardımanına tutulmayı, biraz daha zorlanmayı istemiyor değil. Mesela ne bileyim, Shermer'ın İnanan Beyin kitabındaki dopamin deneylerinden bahsedilebilirdi. Dopamin seviyesi yüksek olan insanların gerçekte var olmayan örüntüler ve bağlantılar kurma ve bunlara inanma oranı artıyor gibi gibi şeyler.