açıkçası ben freud falan var diye aldım okudum ama freud hiç freudluk yapan biri değildi. hani bi tüm saplıklıkları çocuklukla bağlma hikayesi hiç yoktu. savaş dönemi romanı olarak iyi olabilir. anti hitler kitap doğal olarak sonu çok hoşuma gitti ama beklentimin bayaaaaaa bi altında kaldı. oşşun miii