·280 syf.··Beğendi
···Okunma: 09 Eylül 2022 17:13 Kitabı çok beğendim. Gerçek bir hikaye. Kesinlikle okunmalı.. Leyla, Bosna'da yaşayan 13,14 yaşlarında bir çocuk iken kendini bir anda savaşın içinde buluyor. Ve bir çocuk, bir kadın ve bir insan olarak yaşadığı acı dolu olaylar silsilesinin içinde buluyor kendini.