Puan vermedi·608 syf.····Okunma: 05 Eylül 2022 18:39 Şaşırtıcı bir şekilde, cringe kısımlar bir yana, bazı iyi alt mesajları vardı. Teorim hâlâ aynı bu kitabı sevmek için küçükken okuyup eğlenmiş olmanız lazım. Ben gülerek kaç kez okudum bilmiyorum. Kitabı okurken yine güldüm ama gülmeseydim bile üstümde çok hakkı var diye alırdım jfkdkf. Bu kitabı iyi bir romantik komedi okuyacağım diye almak… Kız on üç yaşındaydı yazarken yani gülüp eğlenmek dışında bir şey beklemek doğru mu bilemiyorum. Ki o yaştaki biri için bu kadar şey yazması, kurguyu devam ettirmesi, olaylara dair ipuçlarını çok erkenden vermeye başlaması falan aşırı takdir edilesi. Karakter gelişimini de çok iyi vermiş. Çoğu kitapta görmediğim şekilde iyi slowburn ilişkiler yazabiliyor. Arkadaşlığın gelişmesine inanıyorsunuz, sizin de duygularınız eş zamanlı değişiyor.