Kitap alışık olmadığım türden karakterlere sahipti. Her kitapta kötü karakter vardır ama burdaki anne figürü cidden beni çıldırttı. Kitap Alena isimli kızın hayatını ve Milas’la olan ilişkisini anlatıyor daha çok. Yazım dili güzel ve akıcı. Sadece kitabın başlarında karakterlere hiç ısınamadım. Yarıdan sonra açıldı ama. Yazarın yeme bozukluğu üzerine çok güzel bir şekilde dikkat çektiğini düşünüyorum. Özellikle Milas’ın da bu konuda gösterdiği hassasiyeti anlatışı ve günümüzde nerdeyse her genç insanın yaşadığı bir bozukluğa çok güzel değinmiş. Kitabın sonu çok açık uçlu bitti. Özellikle Eylül’den olan kısmı hiç anlamadım. Kelebeliği Öldürmek’ i de mutlaka okuyacağım.