Puan vermedi·246 syf.····Okunma: 11 Eylül 2022 22:33 Kemal Sayar'ın okuduğum ilk kitabı. Dili çok tatlı ve samimi. Bizi, bize fevkalade anlatmış. Günümüzdeki durumumuzu, ne hâle geldiğimizi, her şeyin bir yarışa dönüştüğü günümüzde buna nasıl çareler bulabileceğimizi anlatmış. Tecrübeli ve çağımızın meselelerine aşina bir insan. Okumanızı tavsiye ederim. Bana çok şey kattı eksiklerim hakkında.