Kitap gayet güzel. Çok kısa, okunması uzun sürmez. Çok kolay bir dil ve üslup ile yazıldığı / tercüme edildiği için, akıcı bir şekilde okunur.
Tek tenkit noktam: Özellikle başta figürlerin isimleri ve işleri, akrabalık bağları açıklanmadan ve direkmen Latince'den alınmış olarak yazıldığı için biraz kafa karışıklığı yaşanıyor, durmadan arkadaki sonnotlara, terim sözlüğüne bakmak zorunda kalıyorsunuz ('consul', 'senatus', 'ius civile' vs.)
Fakat dostluk gibi kıymetli bir nimetin idrakine varmak için bol alıntılık sözler ile dolu bir kitapçık :)
Muhammet Abdullah BİLGİÇAbdullah Gençİsmail Sürmeli
Kitap hediyesi için Elnur Azimli ağabeye müteşekkirim.