Zaman zaman eski kitaplarıma dönmeyi ve sayfalarını karıştırmayı severim. Yıllar önce 2018'in sondan bir önceki gününde bir Trabzon gecesinde bitirmiştim bu kitabı. O zamanlarda ve daha sonrasında beni çok etkileyen, yerini ayrı tuttuğum kitap oldu. Sevdiğim bir kitapçıda arkadaşıma son sayfalarını okuduğum zamanı daha dün yaşamış gibi hatırlıyorum. Benim için yeri ayrı olan ve içimde hüzün uyandıran bir kitap. Zaman geçse de eskimeyecek derinlikte ve kütüphanemin göz bebeklerinden..