8/10
·184 syf.··
2022 39. kitabı
yazarın okuduğum ilk kitabıydı.neden tanışmakta bu kadar geç kaldığımı sorgulatan,yer yer kahkahalar attıran,keyifli diliyle ve kurgusuyla birkaç günümü,saatimi neşeyle geçirmeme vesile olan;kimi zaman da buruk bir tat bırakan çok iyi bir tanışma kitabı oldu benim için.eğer buraları okuyorsa yazarı Sezgin Kaymaz’a sevgilerimle.iyi ki tanıdım kendisini
Edebiyat
Bugün Bize Kim GeldiSezgin Kaymaz · April Yayınevi · 20161,355 okunma
·
65 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.