Başlıktasa belirttiğim gibi kitabın özeti bu bence bam göre. Güçlü olmak. Sürükleyici kitap bir çırpıda bitirebilirsiniz. Hüzünlendiğim yerler oldu hatta gözyaşı döktüğüm yerler oldu anlatmayayım spoiler olmasın. Çok akıcı ve sade bir dil kullanılmış. Politik ve toplumsal meselelere de el atmış sayın yazar. İlk defa bu yazarın kitabını okuyorum çok beğendim bundan sonra her ay bu yazarın kitabını alıp okuyacağım. Ne kadar kitap varsa. Ayrıca bu kitapta resmen kendimi buldum. Benimde gerçek hayatta yaşadığım bir takım şeylere yazarımız değinmiş. Galiba benimde istanbulda ikamet etmemden kaynaklı ki istanbulda yasadıklarım hissettiklerim kitapta ele alınmış. Ve bu kitaptan sonra artık yerli eserleri okumaya başlayacağım. Halbuki kendi edebiyatımızda kendi yerli eserlerimizde kendimi daha çok bulduğumu gördüm bu kitap bana yerli eserleri edebiyatımı okumaya teşvik niteliğinde oldu. Teşekkürler