·141 syf.··Beğendi
···Okunma: 13 Eylül 2022 18:21 Muazzam bir eser. Sabahattin Ali' nin okuduğum her eserinde tarifsiz duygular hissediyorum. Her hikâye birbirinden güzel. Toplum analizi mükkemmel. Kitabın son bölümünde "Masallar" bölümü var. O kadar güzel yazılmış ki hepsi. Özellikle "Koyun Masalı" George Orwell'in Hayvan Çiftliği adlı eserinin tadında , çok keyifli. Bu hikâye ile kitaba adını veren en sondaki "Sırça Köşk" hikâyesini seçimlerden önce seçmenlere defalarca okutmak gerek diye düşünüyorum. :) :) Cenette gidersem bir dilek hakkımı da Sabahattin Ali ile tanışmak için kullanmak istiyorum. :) İyi ki yazmış ,iyi ki var... Hep var olsun.