Puan vermedi·400 syf.····Okunma: 29 Ağustos 2022 21:32 Akıcı bir Ahmet Ümit kitabı. Yazarın şimdiye kadar okuduğum diğer kitaplarıyla karşılaştırdığımda bu kitabı beğenmedim. Gaziantep'te arkeolojik kazı yapan bir ekip ve 3 cinayet var ortada. Ama cinayetleri çözen biri yok. Hatta çözme niyetinde olan biri de yok. Kazı başkanı Esra ilgileniyor bir tek. O da çok zorlama şekilde. Durum böyle olunca cinayeti işleyenin de kazı ekibinden olduğunu tahmin etmek çok zor olmadı. Kim olduğunu daha kitabın yarısına gelmeden buldum. Kitabın sonu çok aceleye getirilmiş gibi bitiyor. Katil bir basın toplantısında cinayetleri işlediğini, neden yaptığını açıklıyor. Ama bu nedenle mi işledin tüm o cinayetleri demekten kendimi alamadım. Beni ikna etmedi yaptıkları.
Yani alışık olduğum Ahmet Ümit kitaplarına göre kurgusu beni içine çekmedi. Olay nasıl sonuçlanacak diye hızlı bir şekilde okusam da beğendiğimi ve zevk aldığımı söyleyemeyeceğim.