Şair mevsimleri yaşatır gönlünde şiirle, konuşarak anlatılamayan duyguları yansıtır kelimeleriyle... Kelimeler âdeta hayatın merkezine konumlanır. Dökülen mevsimler hecelere seslenirken duygular ise kalbe işlenir. Kısacası şair ne şiirler dillendirse de az kalır.
***
Cebinden çıkardığı kelimelerin sonunda
Yansıyan sevabın özünde kalan insanlık
Issızlığıyla çarpışan neşenin içinde
Yüklediğim zamanda kalır haksızlık
Özgürlüğü mutluluğa sıraladığımda
Samimiyetin doruklarında uyanan güneştim
Paslanmış kanatlarda uzak düşlerde
Ruhumu tamamlayan melodiye sarıldım
Solan çiçeklerde geçmişin renkleri
Umursadıklarınsa kendinle çelişkili
Ciddiyet denen şey yakanın tam ucunda
Bıraktığın sancılarda kaldı hisleri
Derlediğim hikayelerde canı sıkılmış dalgalar
Kalbin saflığında açılan mektuplarla
Sığmayan mesafelerdeki yeşeren sonsuzluğuyla
Uykuyu düşünürken geleceğe yakındı