Puan vermedi·62 syf.··Beğendi
· Freud'un hazırladığı 4 makaleden oluşmuş bir kitap bizim gündelikte konuştuğumuz aşk değil bu daha farklı Freud u bilen bilir zaten ama bu daha akademik bir eser olmuş bana göre.Bu kitapta iki dürtüye yer vermiş olsa da aşkı daha çok cinsellikle bağdaştırarak anlatmış.bahsettiklerini kabullenmek hiç kolay değil okurken sanki başka bir kadın veya erkekten bahsediyormuş gibi hissediyorsunuz. Alıştınız cümlelerin ötesinde şeyler söylüyor bu kitabı cinsiyeti bulanlara da hak veriyorum çünkü kadınları ikinci plana attığını düşünüyorum.