8/10
·103 syf.··
2022 80. kitabı
·
6 saatte okudu
·
Okunma: 18 Eylül 2022 11:19
Zaman zaman hikaye okumayı seviyorum. Özellikle nöbette iyi oluyor. Bekir Yıldız sevdiğim kalemlerden. Daha önce okuduğum "Sahipsizler " ismi ile bağdaşan bir kitap. Almanyadaki gurbetçi işçilerimizi ve Anadolu halkını çok güzel anlatmiş. Gariban kimsesiz halkımızı yazmış. Dili sade ve yöresel konuşmalar çok güzel olmuş. Severek okudum. Kaldığımız yerden Bekir Yıldız okumaya devam.
SahipsizlerBekir Yıldız · Cem Yayınevi · 197581 okunma
·
485 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.