Okuduğum ilk Hikmet Anıl Öztekin kitabıydı. Kitapta yer alan karakterin içsel yolculuğu merak uyandırsa da sonu pek tatmin edici gelmedi. Hayata dair bakış açımızı genişletebilen bir kitabın sonunun aceleyle bitirilmiş hissi yaratması hayal kırıklığıydı.