...bu ülkede bilgiyi kimsenin umursamadığının, insanların tek derdinin bir diploma almak olduğunun, esas amacın o diplomacığı elde etmek, bir iş bulmalarını sağlayacak işletme diplomacığına sahip olmak olduğunun bariz kanıtı bu, bu arada hiçbir şey öğrenmemiş olmaları hiçbir önem
taşımıyor, çünkü hiçbir şey öğrenmemek onları ilgilendirmiyor, çünkü onlara bir şey öğretecek kimse yok, çünkü açlıktan nefesi kokan kedileri andıran hocaların tek derdi kendilerininki gibi bir diplomacık arzulayan başka kedi gruplarına ders verebilmek, gerçek bir felaket Moya,