Sıkı bir insan, değerler, toplum, ilişkiler, yönetim şekilleri ve inanç eleştirisi…Okuyunca insan utanıyor, düşünüyor ve belki de yaratılıştan beri davranış ve ilişkilerde bir değişiklik olmadığını veya çok az olduğunu anlıyor. Başkasını suçlama ve yargılama bir insan için vazgeçilmez bir davranış gibi… Toplumsal yaşam , eğitim ve inanç sistemi bunu körüklüyor… Ama kendini eleştirmeyi öğrenmeliyiz, öğretmeliyiz de… Yoksa sonuç pek hoş olmayacak gibi görünüyor.