·223 syf.····Okunma: 22 Eylül 2022 00:00 Kitabı öğretmenimin tavsiyesi üzerine okudum. İslam tarihine, özellikle iki büyük mezhebin şiilik ve sünniliğin tarihine yabancı olanlar için tam bir giriş kitabı diyebilirim.
Kitap aşama aşama ilerlemektedir. Şii görüşün biraz daha fazla sempati ile anlatıldığını düşünüyorum.
Dili akıcıydı. Akademik bir dil özelliği hemen hemen yok diyebilirim. Roman okuyormuşum gibi geldi bana ancak gazete yazılarını da andırıyor yazım tarzı.
Ne olursa olsun bu kitabı mutlaka okumanızı tavsiye ederim.