Uzun zamandır listemde olan bir kitaptı Ermiş ancak tamamını bugün okuyabildim.
Okurken çok düşündüm, gözlerimin önünden anılar geldi geçti, bazen geleceğe dair bi şeyler tasavvur ettim, bazen doğayla bazen de kendi kendimle temaşa halindeydim. Yer yer üzüldüm, bazen hüzünlendim, bazen umutla doldum ama en çok da yeni bir keşfin verdiği sevinç vardı içimde. Okuyan herkesin kendinden bi şeyler bulacağını düşünüyorum. Başucu kitabı niteliğinde. Her okuduğunuzda apayrı diyarlara götürecek cinsten. O an nasıl bir ruh hali içindeyseniz en çok onlara ilişkin bi şeyler çıkıyor sanki açığa. Ben en çok çalışmaya dair ve sevinç ve kedere dair kısımlarını sevdim, tekrar tekrar okudum. Kendi iç sesine yabancılaşmış veya içinde neler olup bittiğini görmek isteyen, bir arayışta olan herkese tavsiyemdir.