Puan vermedi·246 syf.··
2022 30. kitabı
·
6 günde okudu
·
Okunma: 25 Eylül 2022 14:17
Bu kitap muhtemelen güzeldir, okuyana da iyi hissettirir sanırım ama her zaman söylediğimi şimdi de söyleyeceğim kişisel gelişmek istemiyorum, geliştiğim yeter. Aslında yazarın üslubu ve değindiği konular günümüzde gerçekten dikkat edilmesi gereken, yapılırsa mutluluk sağlayacak, yapılmazsa mutsuzluğun farkına varılmadan yaşanıp gidecek konular. sorun şu ki ben bunların hepsini biliyor, kendi adıma azami şekilde dikkat ediyorum ama bu yaşam biçimini kolektif hale getirme şansım olmadığı ve olamayacağı için dikkat edişim kıymetsiz kalıyor. Bak güzel bir gün doğdu, hadi derin bir nefes al, gökyüzünü gel kucaklayalım tarzında şeyler size iyi geliyorsa alın okuyun hoşunuza gidecektir, ama benim bu dünyayı içinde yaşarken keşfettiğim bana kafi, ben yeni dünyalar aramaya gidiyorum :) (Peki neden okudum değil mi, çünkü kulüp kitabı )
YavaşlaM. Kemal Sayar · Kapı Yayınları · 202013,2bin okunma
·
129 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Hislerime tercüman olmuşsun hocam. Ben henüz bitirmedim. 3 te 1 ini ancak okudum. Ama yani her satırda, her cümlede "ne yapıyorum ben?" diyorum. :) Şimdi de incelemelere bakayım dedim benim gibi olan var mı diye. Sizi gördüm. Bilinen şeyleri ısrarla, durmaksızın, her seferinde nasihat modunda anlatan bir dayı var sanki karşımda. :)
😀