Hayat dediğiniz nedir ki? Anlaşılmaz bir sır.
Hayat kimine göre uzun, çok uzun kimine göre anlaşılmayacak kadar kısa.
Kitap bana göre kısa tadı damakta bırakan türlerdendi. Mustafa Kutlu’nun en beğendiğim kitabıydı.
Olaylar çok sakince ve yer yer gözleri dolduracak cinsten işlenmişti. En çok ilgimi çeken kısımsa baba-oğul ilişkileriydi. Kitap sade bir dille yazılmış.
16 yaşında bir genç doğduğu andan itibaren yaşadığı olayları tane tane kaleme alıyor. Gidilen, gezilerin her kasabada başka hikaye okuyucuya aktarılıyor.
Kitap bana göre yarım kalınmışlığında hikayesiydi. Bilirsiniz yarım kalmış şeyler tamam olan şeylerin arayışına sokar insanı bu da biraz eksik ve çaresiz hissettirir.
Kitap kısaydı ama hikayesi uzundu. Yüreğinizin tatlı, naif duygularını okşayan bir kitaptı.
Okuyacaklara şimdiden keyifli okumalar dilerim.