·410 syf.····Okunma: 27 Eylül 2022 22:27 ~Yazarın okuduğum 3. kitabı. Açıkçası kitap hakkındaki yorumları okuyunca hevesim kaçmıştı ve uzun süredir kitaplığımda okunmayı bekliyordu. Nihayet okuyabildim.
~Kitap Abdullah ve Peri adındaki kardeşlerin hüzünlü ayrılığını, aralarına giren yılları ve sınırları, hayatlarına giren kişilerin yaşam öyküsünü anlatıyor. Diğer kişilerin hayatları da çok ayrıntılı işlendiği için çok eleştirilmiş okurlarca. Ama bana sanki birden fazla kitap okumuş hissiyatı verdiği için sıkılmadan okudum. Beni en çok etkileyen yan karakterlerden biri olan Thalia’nın hikayesiydi.
~Hüzün, ayrılık, yoksulluk, minnet, vefa… Tüm bu kavramlar ve daha nicesi Hosseini’nin usta kalemiyle kalbimize işleniyor ve birkaç damla gözyaşı…