Kitap gerek karakterleri ile gerek konusu ile mükemmel. Karakterleri çok samimi sanki onlar sizin hep yanınızdaymış gibi hissediyorsunuz diyebilirim ve bu bir kitapta olması gereken en güzel şey. Yazar gayet güzel bir dil kullanmış. Okurken çok eğleniyorsunuz. Herkese tavsiye ederim. Gönül Mevsimi Herkesin okuması gereken bir kitap. Şenay Malgir başarılarınızın devamını dilerim emeğinize sağlık Gönül Mevsimi