Stefan Zweig'in kitaplarını okumak bana her zaman keyif vermiştir. Amok Koşucusu ise yine o muhteşem kitaplarından biri olarak girdi hayatıma.
Kahramanın ruh halleri, psikolojik durumları o kadar iyi tasvir edilmiş ki onu anlamakta zorluk çekmiyorsunuz. Girdiği ruhsal iniş çıkışlar, öfke, gurur, pişmanlık ve daha nicesi... Hepsi öyle güzel yerleştirilmiş ki her bir sözcüğe. Okurken o duygulara birlikte kapılıp onun gibi hissedebiliyor her şeyi onunla yaşıyormuşçasına hikayenin içerisine süzülüveriyorsunuz. Bazen ona kızarken bazen de hak veriyorsunuz.
Umarım sizler de Amok Koşucusunun bu saplantılı davranışlarını, kendini kaybedişlerini okurken onu anlayışla karşılayabilirsiniz.
Keyifli okumalar dilerim. Sevgiyle kalın...