Içinde dokuz ayrı öyküden oluşan her biri ayri ayrı yüreğinize dokunan hayatın içinden hikayeleriyle bunlarda maalesef var dediğimiz gerçek hikayeler. Kimi bir umuda tutunur yaşamak için, kimi görmezden gelir içinde bulunduğu durumu,kimi gidenin gittigini kabul etmez varmış gibi davranır, kimide artık yeter der geri dönülmez bir anlik öfkenin kurbanı olur.
Kimse hayata gelirken kötü doğmaz bize yaşatilandır kötülüğe iten, zeynep hanım bizlere o kadar güzel anlatmış ki öykülerinde ilmek ilmek işlemiş en yalın diliyle..
Hayatımızda karşılaştığımız tüm olumsuzlukların iyiye dönüştürebilme umuduyla sizde bu güzel öykü kitabıyla buluşmanızı ve okumanızı tavsiye ederim..