"Ne fark ederdi ki zaten? Herkes ölüyordu nasıl olsa; iyisi de kötüsü de, güçlüsü de zayıfı da, hayata dört elle sarılanı da yaşamı aşağılayanı da... Herkes göçüp gidiyordu. Her şey göçüp gidiyordu."
1000k
··2 alıntı·
5,3bin Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Günaydınlar Aynen katılıyorum👍🏻