Puan vermedi·430 syf.····Okunma: 29 Eylül 2022 17:39 Açıkçası gene beklenmedik bir son diyebilirim. Başta gerçekten çok detay yüzünden sıkılmıştım. Zaten bukadar uzun sürmesinin nedeni de bu ama okuduğum en kaliteli kitaplardan diyebilirim. Ben Uçurtma Avcısı'nı okumadım ve okumadığım halde bu kitap aşırı şekilde hoşuma gitti. Gene bir savaş konulu kitaba giriş yaptım. Diyeceksiniz bu ne hepmi savaş, açıkçası art arda okusam da iki kitapta beni aşırı şekilde okumaya teşvik etti. Kitabı okumak isteyen ve okuyanlar için küçük bir açıklama yapıcam. Bu kitabı okumak isteyenler için kadın dayanışması ön planda diyebilirim. Başta bir küçük kızın nasıl küçüklükten kadınlığa eriştiği ve babaya hasret büyümesi, daha sonra başka bir kızın hayatındaki gelişmeler ve bu iki kızın hayatının nasıl birleştiğini kitap konu alıyor. Diyeceksiniz savaş bunun neresinde, açıkçası bu iki kadının hayatı geçerken yine din ön planda, o zamanda erkek üstündür düşüncesi yine ön planda. Sonunda işte bu dediğiniz ama birazda üzülebileceğiniz bir kitap.