Puan vermedi·331 syf.··Beğendi
···Okunma: 03 Ekim 2022 16:42 Okumanın keyifli olduğu bir kitaptı, filmi o kadar güzel ifade edilmemiş.
Körlük bir metafor muydu? O başka mesele ama somut olarak ele alınırsa neden soruları cevapsız kalıyor, körlük neden ve nasıl bulaşıyor, neden kadına bulaşmadı ve neden birden geri görmeye başladılar?
Tabi ki olanların vehametinin hissedilebilmesi, ortaya çıkarılabilmesi için bir şahide, gören göze ihtiyaç var, hayatta da böyle, pekçok çirkinlik gören kimse olmadığı için yok sayılıyor.
Kitabın sonuna gelindiğinde asıl hikaye yeni başlıyor gibiydi. Körken harab ettikleri şehirde görmeye başladıktan sonra ne yapacaklar, nasıl eski haline gelicek her şey onu da okumak isterdim.