Puan vermedi·118 syf.····Okunma: 04 Ekim 2022 02:11 Sabahattin Ali'nin eşine ve kızına yazmış olduğu mektuplardan oluşan "Canım Aliye, Ruhum Filiz" kitabında hangi duyguları hissettiysem, aynı duyguları bu kitapta da hissettim. Koşulsuz sevgi, iyi bir baba, iyi bir eş ve naif bir insan. Behçet Necatigil sen neymişsin öyleee :) Eşine ve kızına yazdığı mektuplar o kadar içten ve samimiydi ki okurken sürekli tebessüm ettim. Her mektubun sonunu "Her şey gönlünüzce olsun." diye bitirmesi, yazdığı şiirleri ilk eşinin okumasını istemesi, daha sayamayacağım bir sürü şey çok güzeldi. Yine diğer kitaptaki gibi mektuplar tek taraflıydı, sürekli eşinin de ne yazdığını merak edip durdum. Ama olsun yine de çok güzeldi, okurken çok keyif aldım. Değişik bir tür okumak isteyenlere bu iki mektup kitabını da kesinlikle tavsiye ederim, keyifli okumalar. <3