Kitap,Zweig'in diline zaten hakimseniz sizi hayal kırıklığına uğratmayacaktır. Yine karakterleri, kurgusu ve ritmi ile sizi kendine çeken bir kitap olacaktır. Keşke karakterlerin hayat hikayesinin uzun uzadıya anlatıldığı bir roman olsaydı. Tek kötü yorumum bu olabilir. Geçmişe YolculukStefan Zweig