·134 syf.··Beğendi
···Okunma: 13 Ekim 2022 15:57 Okudum, bekledim, nefes aldım, kelimeleri ve cümleleri sindirdim tekrar devam ettim. İlk kez okudum Oruç Aruoba'yı ve çok begendim.
Kitap iki kısımdan olusuyor. İlk kısım; Tavşan Besleyene Klavuz diyor ama aslında çok büyük bir gerçekliği ifade ediyor. Seviyorsan emek ver, çaba harca ve gerekiyorsa vazgeçmesini bil sevgiliyi serbest bırak diyor. İkinci kısımda özlemin dibine vuruyor. Her satır,her kelime, her cümle beni benden aldı.Özlemi sindirmek, hissetmek; özlemi sever mi insan ben sevdim. Okudukça da daha çok sevdim.
Felsefe sevenler, kelime oyunu oynamak,cümlelerde kaybolmak isteyenler bu kitap sizi bekliyor...