Cengiz Aytmatov kitaplarının insanı içine çeken bir tarafı var.Sanırım kitaplarını çok hissederek ve yürekten yazdı.Bu da okuyucalara geçiyor olabilir. Fakat kendi içinde bulunduğu yaşam koşulları veya bununla ilgili şahit oldukları savaş,açlık gibi konular yoğun olarak işleniyor kitaplarında.Bu kitapta da aynı şekilde..
Eşini,evlatlarını savaş cephesinde kaybetmiş ama sırf halkı için çalışan ve çırpınan,fedakarlık eden bir ana..
Gözyaşartıcı :'(
Sevgiyi,mutluluğu,umudu,sıcak aile yuvasını,kayıpları,açlığı,üzüntüyü yaşamış bir kadının, onları besleyen,yaşamlarının neredeyse tamamını oluşturan toprakla,toprak anasıyla dertleşmesini okuyacaksınız..
Güzeldi ben beğendim..Çok çok keyifli okumalar..